Why we do what we do

Wij geloven dat de fysieke retail winkel altijd de belangrijkste speler in de winkel ervaring blijft

In de afgelopen 20 jaar is 80% van de consumenten oriƫntatie verschoven van offline naar online. Online zichtbaarheid is daarom van groot belang. Meer dan 90% van de producten wordt echter nog altijd in de fysieke winkel gekocht of opgehaald. Wij geloven dat retail kanalen online moeten samenwerken en het internet moeten gebruiken om de consument naar de fysieke winkel te krijgen.

How we do it

75% van de wereldhandel gaat via indirecte verkoopkanalen (WTO). Het is dan ook heel belangrijk dat channels en partnerships online samenwerken door middel van through-channel marketing. Sales en marketing moeten transformeren, waarbij de executie van effectief partner management van groot belang is.

Een goede online samenwerking zal alle stakeholders in het channel connecteren en ervoor zorgen dat de krachten van elke speler in de keten optimaal worden ingezet. Zo worden omzetkansen gemaximaliseerd en worden processen van de gehele keten geoptimaliseerd.

What we do

Wij hebben een platform gecreƫerd om de gehele retail keten te connecteren. Dat doen we door een online connectie te maken tussen de distributeur, de leverancier en de lokale resellers. Op deze manier kunnen we de gehele keten aan de lokale klanten connecteren en het lokale marketing bereik van de resellers exploiteren.

 

We connecteren de lokale resellers aan het merk door een Virtual Store (virtual experience of branded microsite) te integreren in de reseller websites. Vervolgens activeren we de lokale partners door de nieuwste marketing & product content te pushen naar hun website. Uiteindelijk converteren we de consument naar een online of offline aankoop, en meten alle resultaten door het hele channel.